Min egna lilla vrå

Fototriss..sommaren tema …142 Gissa temat?

Posted on: juni 27, 2011

Ny fototriss nytt tema ny utmaning…ett sommar tema som man kan göra flera gånger om hela sommaren om man får fototrissabstinent…man kan fototrissa om och om igen ända tills Helena kommer tillbaka från sin sommarledighet…här är min första bildgåta …

Det här kan man göra om man är på en sån som jag menar..här på en strand i Halmstad.

Det här är oxå ett ställe man kan ta sig till om man vill roa sig med lite mer än att bara ligga och sola..till Skara sommarland…hit tog vi oss en varm solig dag på en sån…

En annan dag var vi på Liseberg…på en sån…

 

På väg hem igen ..trötta och  helnöjda…så även min egna  lilla  Lisebergskanin…

Fler trissar hittar du här..

http://fototriss.blogspot.com/

Ha en skön sommar …jag har precis börjat min semester …med strålande solsken och ett glatt humör…för det ska man ha när man är ledig så man orkar med att göra många såna här …

SES!

Etiketter:

18 svar to "Fototriss..sommaren tema …142 Gissa temat?"

Utflykter?

/Åsa

Inte så dumt gissat …men inte riktigt det ord jag söker…men nära var det ändå!

Ledig=semester?
Du gissade fel på min, om du tittar längts ner så står det med röd text ”l Läs hela inlägget här”. Jag har gjort en ”brytning” där, och när man klickar på den röda texten så kan man läsa hela inlägget! Då kommer det fram mera text! Om du går via Fototrisslänken, så kolla högst upp, precis INNAN första kommentaren, så ser du också texten! 🙂
En HELT annan sak, WP ”kommer ihåg dig”, men kommer ihåg fel. Dvs länken som du lämnar är till din gamla blogg! Du kanske borde titta efter om det är så hos flera? Alla som du lämnar kommentar till som också har funktionen att komma ihåg tidigare besökare ser bara din GAMLA adress, och på så vis så hamnar man ju fel om man vill gå till din blogg och kommentera hos dig.
Fattar du vad jag menar? HOPPAS det…
En sak till, om du vill så kan jag lära dig hur man ”gömmer” länken till Fototriss i själva bilden, det är JÄTTELÄTT! Jag kan också visa dig hur du ”bryter av” så att bara halva inlägget syns om du gör ett långt inlägg, det är också MYCKET lätt, det behövs bara en knapptryckning!!!
Säg till bara, OM du vill ha hjälp…
Simma lugnt nu när du är ledig, se till att du får en riktigt ROLIG semester!
KRAAAAAAM.

Hej hopp i galopp Marit!
Nääe det är inte det ordet jag söker men man kan göra detta då man är på semester.
Jag som fick till en så bra gissning inne ho dig…nu måste jag ju in och kolla igen då.
Jo jag förstår vad du menar…men ingen annan har sagt att de kommer till fel blogg så jag tycker det är konstigt jag att det är så hos dig…min gamla blogg har för övrigt gått i graven och finns inte mer.
Ett mysterium är det att vara här på WP men man lär sig nya saker hela tiden..Snälla Hemi har hjälpt mig att möblera om i min egna lilla vrå..det kanske du har sett att det skett lite förrändringar hos mig?
Men vad anbelangar problemet så får jag nog det närmare..
kram

Jag säger också semester =0)

Hemikram ♥

Ja jag har semester nu och kan göra detta nu då jag är ledig och fågelfri…vilken dag som helst kan jag göra såna här…

Ottokramar ❤

Sommaraktiviteter. Resor, kanske?

Bra gissat men inte det ord som jag är ute efter…men det har med båda dina ord att göra..

Lite klurigt – men ”Nöjesliv” kanske!
Må så gott/Linnea

Det kunde det varit ..men nej..

Ha de gott

Rekreation, ladda batterierna eller tömma själen så man orkar vintern.

Det kunde det ha varit …bra gissat…

Nöjesparksbesök?

Sommarnöjen?

Nääe inte det heller men nära!!!

Nu avlöjar jag mitt tema….Dagsturer…såna kan man göra när man har semester eller är ledig några dagar.

Åh – jag hann inte gissa! Men jag hade ändå haft fel.
Den där sandelefanten är ju för stilig! *måste börja leka i sanden mera…!!!*

Lämna en kommentar

Kategorier

Arkiv

Mest klickade

  • Inget

AB blogg american appelpie angordning hästpsykologi Bad gateway bakbunden bitter barnbarn barnbarnen boktips Dagsutflykt Hjo bakad potatis shopping hem och hobby loppis antikt Dikt Dilemma trött curling lat Elvis Shickzal King of rock elände ödesdigert telefonsamtal Eva dahlgren feed flickan som lekte med elden Wienerbröd fotobloggen 4 youre eyes Fototriss ljus fötter jordgubbar vin värmebölja girighet misstänksamhet Gissa temat Hemimamma hep stars himlen kyrkogården clabbe mamma pappa Hsp High sensitiv person karaktärsdrag hästar Rockan importera exportera filer James Blunt magnetarmband jogging träning muskler fett semester Jordgubbsmuffins Klart fix optik Klokord lagar löften arv mål lilla sofie Madonna Madonna Express yourself Michael Jackson MJ MJ RIP musik orosmoln cupcakes pappa pappa tandis rotfyllning Gustav Wasa pocoloco midsommarblommor regn orup release me livet rss pinga rött vitt blått Schickzal sevdabo femkamp grill svin shining light Shoreline Anna Ternheim sinatra lee the corrs bono sinnesrobönen självporträtt skitlag AB bloggen snus mat handla såpa BH Lumene sol brassestol bok bad vätterstranden sommarfrulle jordgubbar sommar gröngräs Sorg håll huvudet högt Spökar energi närvaro pappa Stefan Liv strömavbrott åska tandläkaren fynd semester sol brasestol Techno telefonsamtal telefonångest these boots are made for walking trött jobb sovpass upplösning medium stor bild utflykt fika räkmacka specialare vård människor värdighet Änglakort ängeln i rummet ödetorpet