Min egna lilla vrå

Dan före dopparedan..

Posted on: december 23, 2012

Hinner jag sitta här en stund och knopa ihop lite tankar…sovit som en stock idag   ..halv 4 vakna jag..men det behövdes för att orka en natt till…men huvudet mitt sa ifrån med skallebang så två värktabletter intogs  tillsammans med frukostlatten och hönömackan. Nu verkar värken gett med sig🙂 lite ialla fall..så jag kan fortsätta med lite julbestyr..ska stryka lite juledukar som ska göra julen än juligare…

I morse åkte jag direkt efter jobbet …de öppnar ju 07.00 på grossen ..en okristlig tid…men behövde inhandla en liten julklapp som var kvar…ingen trängsel alls så tidigt i ottan så jag kunde helt obekymmrat strosa runt och plocka till mig det jag tyckte mig behöva…denna jul har jag inte stressat runt som så många andra …inte julstressat alls…tänk att jag lyckats hålla mig ifrån köphysterin helt…hör många andra berätta om att de stått fast i långa  köer och suckat…hua!

Så i morse kom jag i säng lite senare än jag brukar vid 09:00 kröp jag ner i gropen min…men nu vet jag att allt är klart för att fira denna jul som oxå blir en dag jag sover in..så nu kan jag bara vara och låta allt gå över …jag ska sitta här  i min  egna lilla vrå och ha det gott…fri att göra som jag vill!

Önskar alla i bloggbyn ett riktigt God Jul och gott nytt år!

DSC_9080

DSC_9083

Fjärde ljuset brinner nu  i staken…nu kan tomten komma när  han vill…

SES!

2 svar to "Dan före dopparedan.."

Detsamma till dig!
Julkram

Kommentera

Kategorier

Arkiv

Mest klickade

  • Inget

AB blogg american appelpie angordning hästpsykologi Bad gateway bakbunden bitter barnbarn barnbarnen boktips Dagsutflykt Hjo bakad potatis shopping hem och hobby loppis antikt Dikt Dilemma trött curling lat Elvis Shickzal King of rock elände ödesdigert telefonsamtal Eva dahlgren feed flickan som lekte med elden Wienerbröd fotobloggen 4 youre eyes Fototriss ljus fötter jordgubbar vin värmebölja girighet misstänksamhet Gissa temat Hemimamma hep stars himlen kyrkogården clabbe mamma pappa Hsp High sensitiv person karaktärsdrag hästar Rockan importera exportera filer James Blunt magnetarmband jogging träning muskler fett semester Jordgubbsmuffins Klart fix optik Klokord lagar löften arv mål lilla sofie Madonna Madonna Express yourself Michael Jackson MJ MJ RIP musik orosmoln cupcakes pappa pappa tandis rotfyllning Gustav Wasa pocoloco midsommarblommor regn orup release me livet rss pinga rött vitt blått Schickzal sevdabo femkamp grill svin shining light Shoreline Anna Ternheim sinatra lee the corrs bono sinnesrobönen självporträtt skitlag AB bloggen snus mat handla såpa BH Lumene sol brassestol bok bad vätterstranden sommarfrulle jordgubbar sommar gröngräs Sorg håll huvudet högt Spökar energi närvaro pappa Stefan Liv strömavbrott åska tandläkaren fynd semester sol brasestol Techno telefonsamtal telefonångest these boots are made for walking trött jobb sovpass upplösning medium stor bild utflykt fika räkmacka specialare vård människor värdighet Änglakort ängeln i rummet ödetorpet
