Min egna lilla vrå

Mellandag…mitt emellan något eller mitt i kanske..

Posted on: december 11, 2012

Ja lite så är läget hos mig…mitt i något mitt i mellan läge en mellan nätter dag som denna…det är lätt att dega ihop av meningslöshet…att försöka finna mening i mitt allt..att få ork att fortsätta..när jag börjar tänka på vad jag har framför mig så tror jag att det inte ska gå..jag tvivlar fast mitt mål är bestämt..vägen till målet är inte så enkel som jag hoppats på …men det trodde jag heller inte …det gör att jag vacklar lite …grubblar och snöar in lite…hamnar i en svacka och den är inte så enkel att ta sig ur.

Deppträsket…har jag ju själv skapat på sätt och vis…ensam ska jag klara av nästan oöverstigliga hinder..ensam är inte stark jag vet …men det är bara jag själv som kan ta mig framåt..allt verkar hänga på mig…som alltid.

Du är summan av alla val du gör…fy attan för att välja ta ställning till allt och inget…inte konstigt man velar och vacklar ibland…livet är hårt…så ge mig styrka någon…den styrkan äger jag själv ingen kan göra så att jag blir starkare just nu…det kommer med tiden …styrkan…just nu är jag ganska så orkeslös…står i ett nytt vägskäl ..ett nytt val läggs på mina axlar…jag måste välja för att komma vidare…men frågan är om det inyte vore lättare att lägga ner allt…och skita i alla omöjliga val…men väljer gör jag oavsett om jag avstår..det är ju ett val det med.

Usch ja ni kan nog förstå min vånda i orden som jag skriver….jag har varit nära att ge upp många gånger…men fått krafter någonstans ifrån…oanade krafter…som jag tror alla har inom sig… då man tror sig vara helt slut lär man ju orka minst lika mycket till om inte mer…

Så det ordnar sig nog denna gång oxå…men kan man verkligen hoppas på det alla gånger som det känns så här! Någon gång borde det väl gå åt skogen…äsch nu släpper jag dessa omöjliga tankar och skiter i hur det går…för det blir som det blir ändå.

Nu fortsätter jag…imorgon är en annan dag …då tar jag nya tag…har mina lätta jobbveckor framför mig…då får jag fylla på med ny energi…

SES!

4 svar to "Mellandag…mitt emellan något eller mitt i kanske.."

ja du de där att åka upp å ner i depp å ömsom gladhet är jobbigt ..varför kan man inte få känna sig glad oftare ..full av energi å saker å ting bara löser sig så där hux flux ..vaför måste livet vara ett sånt kämpande hela tiden ..massa kramar

Man får ta vara på de stunder då man är glad…man blir gladare då än om man inte skulle fångat känslan då den infinner sig.

Kram

Det låter tungt och jobbigt. En styrkekram och varma tankar sänder jag dig med förhoppning om att det löser sig.
Kram

tack för styrkekramen …det går åt en del styrka ibland för att mota bort negativiteten …men som tur är vänder det till positivitet snabbare än förr …så det är inte så himla tungt som det låter ibland…man får ut det i ord och så kan man gå vidare…

kram

Kommentera

Kategorier

Arkiv

Mest klickade

  • Inget

AB blogg american appelpie angordning hästpsykologi Bad gateway bakbunden bitter barnbarn barnbarnen boktips Dagsutflykt Hjo bakad potatis shopping hem och hobby loppis antikt Dikt Dilemma trött curling lat Elvis Shickzal King of rock elände ödesdigert telefonsamtal Eva dahlgren feed flickan som lekte med elden Wienerbröd fotobloggen 4 youre eyes Fototriss ljus fötter jordgubbar vin värmebölja girighet misstänksamhet Gissa temat Hemimamma hep stars himlen kyrkogården clabbe mamma pappa Hsp High sensitiv person karaktärsdrag hästar Rockan importera exportera filer James Blunt magnetarmband jogging träning muskler fett semester Jordgubbsmuffins Klart fix optik Klokord lagar löften arv mål lilla sofie Madonna Madonna Express yourself Michael Jackson MJ MJ RIP musik orosmoln cupcakes pappa pappa tandis rotfyllning Gustav Wasa pocoloco midsommarblommor regn orup release me livet rss pinga rött vitt blått Schickzal sevdabo femkamp grill svin shining light Shoreline Anna Ternheim sinatra lee the corrs bono sinnesrobönen självporträtt skitlag AB bloggen snus mat handla såpa BH Lumene sol brassestol bok bad vätterstranden sommarfrulle jordgubbar sommar gröngräs Sorg håll huvudet högt Spökar energi närvaro pappa Stefan Liv strömavbrott åska tandläkaren fynd semester sol brasestol Techno telefonsamtal telefonångest these boots are made for walking trött jobb sovpass upplösning medium stor bild utflykt fika räkmacka specialare vård människor värdighet Änglakort ängeln i rummet ödetorpet
