Min egna lilla vrå

Tisdag…Im back again!!

Posted on: maj 29, 2012

Efter en euforisk helg så är jag back on track igen…nja det var väl att ta i men jag är här nu ialla fall ..min enda hellediga dag denna vecka..hm jag ska till sjukgymnastiken, akupunktur idag igen.. annars är jag hemma hela dan. Ganska trött i knopp och kropp ..tre nätter känns…jag som tyckt att tre inte varit något innan känner nu av det ..igår var jag mör…ett plus är ialla fall att jag sover bra…innan kunde jag ju vakna stup i ett och tro att jag sovit hur länge som helst bara för att se på klockan och inse att så var inte fallet…ofta vakna jag efter två timmars sömn…och det håller ju inte i längden ….somna givetvis om men det är ju bättre att man sover i ett sträck som jag gör nu i ca 6 timmar.

Har ofrivilligt hållt upp med silvret sista veckan eftersom jag haft dåligt med pengar men idag ska jag fixa nytt då jag är i stan..håller ju på att avgifta min kropp med KS pch MSM..och jag tycker att det funkar…höjt dosen än mer nu idag…så vi får se hur kroppen reagerar på det…haft ont i helgen…och allergin min har då inte släppt så jag tar även de pillerna…annars tror jag på det jag håller på med…sömnen min är ju inte rubbad längre och axlarna mår bättre..men ryggslutet och sträckningen i benet det finns kvar.. annars är kroppen min är över lag mer i ordning…det är bara vikten som jag ska ha ner till normalt igen..några kilos övervikt har jag lagt på mig sista åren..sorg och elände..har gjort att jag inte haft samma ork att motionera ..men nu verkar jag fått lite mer energi så jag tror att jag kommer igång hela jag snart…har ju snörat på mig joggingskorna 2 gånger …bara det är kors i taket …visst jag joggar inte i raketfart men jag masar mig runt spåret…även mördarbacken tar jag som vanligt…så jag är nöjd.

Hm det går framåt…

Igår vaka jag ut och jag gjorde inget särskilt…var en runda på stan bara…köpte två par skor…och en tunika…letade klänning men herre jösses ser ju ut som tält på allihop jag prova så jag gav upp den tanken helt efter ett tag…

Hitta snygga klänningar på joy men de var lite för dyra ..men ska unna mig en då jag får ut mitt arvode som god man…det är jag mer än väl godkänd …fixade ju mammas årsredovisning trots strulet och den blev efter mycket om och men klar och godkänd av ÖF. Så en klänning som belöning blir det eftersom jag inte köpt mig något snyggt på länge.

På fredag bär det av på sparesa..till Varberg..och då ska vi stanna till på Ullared är det inplanerat..hahahaha jag som verkligen inte har råd att shoppa loss…vi ska vara där i 4 timmar…så jag får väl gå runt och titta lite bara…hur kul är det då? Man åker inte till Ullared utan pengar liksom…jag och min ena natt kollega hade gärna åkt direkt till hotellet och slappat istället…men nu är det som det är vi är på bussresa och får finna oss i att hänga på sällskapet…

Dax att hoppa in i duschen….ses!

4 svar to "Tisdag…Im back again!!"

Skönt att läsa att sömnen är bättre och att vissa delar av kroppen börjar läka och fixa till sig! Jag tyckte att värmen gjorde underverk, men nu är det kyligt igen. Nä, inte är det någon höjdare att gå på Ullared när man är pank, kan jag tänka, har aldrig varit där dock.
Kram

Nääe verkligen inte kul att vara på Ullared utan kassa…kasst är va de är.
Börjar få ordning lite på kroppen min …men det är en bit kvar innan jag har läkt klart om det någonsin läker klart.
är ganska så trött ändå efter alla nätter…men jag håller ihop så det går!
Skulle aldrig klara att jobba dag så jag har inget val…om jag nu inte byter yrke helt …affärstider passar mig jobbade ju som buitiksbiträde i 16 år så jag vet att det är ok.
Men orka byta!!
kram

sakta men säkert börjar du hitta dig igen hör jag ..jobbigt när kroppen strular å har sig …ni får hoppas på fint vänder de dära 4 timmartna å ligga ute å lapa ltie solistället för att göra av med pengar 🙂 snygg tunika…. kram

Jajamensan …här går det framåt om än sakta.
Vi får nog tiden att gå ska du se på något vis ..hoppas att det är fint väder så vi kan vara utanför.

hua va jag provade klänningar…:) hittade en tunika som jag inte ser ut som om jag tältade i..

Kram

Kommentera

Kategorier

Arkiv

Mest klickade

  • Inget

AB blogg american appelpie angordning hästpsykologi Bad gateway bakbunden bitter barnbarn barnbarnen boktips Dagsutflykt Hjo bakad potatis shopping hem och hobby loppis antikt Dikt Dilemma trött curling lat Elvis Shickzal King of rock elände ödesdigert telefonsamtal Eva dahlgren feed flickan som lekte med elden Wienerbröd fotobloggen 4 youre eyes Fototriss ljus fötter jordgubbar vin värmebölja girighet misstänksamhet Gissa temat Hemimamma hep stars himlen kyrkogården clabbe mamma pappa Hsp High sensitiv person karaktärsdrag hästar Rockan importera exportera filer James Blunt magnetarmband jogging träning muskler fett semester Jordgubbsmuffins Klart fix optik Klokord lagar löften arv mål lilla sofie Madonna Madonna Express yourself Michael Jackson MJ MJ RIP musik orosmoln cupcakes pappa pappa tandis rotfyllning Gustav Wasa pocoloco midsommarblommor regn orup release me livet rss pinga rött vitt blått Schickzal sevdabo femkamp grill svin shining light Shoreline Anna Ternheim sinatra lee the corrs bono sinnesrobönen självporträtt skitlag AB bloggen snus mat handla såpa BH Lumene sol brassestol bok bad vätterstranden sommarfrulle jordgubbar sommar gröngräs Sorg håll huvudet högt Spökar energi närvaro pappa Stefan Liv strömavbrott åska tandläkaren fynd semester sol brasestol Techno telefonsamtal telefonångest these boots are made for walking trött jobb sovpass upplösning medium stor bild utflykt fika räkmacka specialare vård människor värdighet Änglakort ängeln i rummet ödetorpet
