Min egna lilla vrå

Seeeeeg i huvudet dag idag!!

Posted on: december 16, 2011

Ville inte vakna i morse då klockan ringde vid åtta…stängde bara av och somnade hårt om och vaknade vid halv 10…så seg i huvudet att jag såg ut som ett monster då jag tittade mig i speglen..herre gud tänkte jag …är det jag!

 

Nu ser jag lite bättre ut så jag ska våga mig ut…ska till mamma och ta en promenad i höstrusket. Det blir säkert uppfriskande för en som känner sig seg i huvudet…

SES!

 

Etiketter:

6 svar to "Seeeeeg i huvudet dag idag!!"

Höstpromenader kan vara stärkande, så det låter som en bra idé =0)

Jag bjuder på fredagsfräckisar i en gröndopad blogg idag…

Hemikramar ♥

Ska kika in då..men först ska jag sova en stund så jag orkar med nattens bravader på hemmet!

ottokraamar ❤

Måste vara vädret för här sitter vi som sömniga tutar alla tre vid köksbordet och försöker få kick av dagens fm-fika. Hoppas att man piggar på sig med RGRM-passet i eftermiddag så att man orkar ha ångan uppe när vi skall på Julkalaset i Kristinehamn ikväll. Lilla E kommer får se sin STORA idol Eric Saade live för första gången gud bevars. Vi har inget sagt ännu för då kommer hon tjata hål i huvudet på oss 🙂 Nu hoppas vi på att det blir en bra kväll. Inget jag själv hade köpt biljetter till men vi blev bjudna av ”svågern” Sonja Aldén, Lotta Engberg, Timotej och någon mer är med så det blir nog småputtrigt.

Kram

Åh ha det så kul i kväll…jag ska jobba och ha så roligt man kan ha det på hemmet..
Promenerade med mamma i solsken kan du tänka…solen tittade fram en stund på oss båda…
Det är uppfriskande att gå långpromenader …det ger energi att se mamma bli glad över att få komma ut och få luft. 🙂

Kram och ha en go helg.

Det är inte konstigt att man är lite extra trött på morgnarna nu.
Allt är ju så mörkt. Inte har vi snö som lyser upp lite heller.
Det är som höst fast i mitten av vintermånaden december.
Trots det trista mörkret hoppas jag att du får en härlig helg och en trevlig 4:e advent på söndag.
Kram =)

Ja tiden är verkligen ur led…vem kan tro att det snart är jul…men idag sken solen en stund på oss då vi var på vandring mamma och jag…inte en droppe regn i sikte ens. Fast vi hade med paraply ifall…kanske därför det inte regna för vi förväntade oss det.

Hm helgen blir nog bra…ska tända fjärde ljuset för pappa som dog precis för ett år sedan 18/12-10..det är märkligt att tiden gått så snabbt. Saknaden är fortfarande stor…störst för mamma såklart som misste sin livskamrat.

Stor varm kram från mig och ha en bra helg!

Kommentera

Kategorier

Arkiv

Mest klickade

  • Inget

AB blogg american appelpie angordning hästpsykologi Bad gateway bakbunden bitter barnbarn barnbarnen boktips Dagsutflykt Hjo bakad potatis shopping hem och hobby loppis antikt Dikt Dilemma trött curling lat Elvis Shickzal King of rock elände ödesdigert telefonsamtal Eva dahlgren feed flickan som lekte med elden Wienerbröd fotobloggen 4 youre eyes Fototriss ljus fötter jordgubbar vin värmebölja girighet misstänksamhet Gissa temat Hemimamma hep stars himlen kyrkogården clabbe mamma pappa Hsp High sensitiv person karaktärsdrag hästar Rockan importera exportera filer James Blunt magnetarmband jogging träning muskler fett semester Jordgubbsmuffins Klart fix optik Klokord lagar löften arv mål lilla sofie Madonna Madonna Express yourself Michael Jackson MJ MJ RIP musik orosmoln cupcakes pappa pappa tandis rotfyllning Gustav Wasa pocoloco midsommarblommor regn orup release me livet rss pinga rött vitt blått Schickzal sevdabo femkamp grill svin shining light Shoreline Anna Ternheim sinatra lee the corrs bono sinnesrobönen självporträtt skitlag AB bloggen snus mat handla såpa BH Lumene sol brassestol bok bad vätterstranden sommarfrulle jordgubbar sommar gröngräs Sorg håll huvudet högt Spökar energi närvaro pappa Stefan Liv strömavbrott åska tandläkaren fynd semester sol brasestol Techno telefonsamtal telefonångest these boots are made for walking trött jobb sovpass upplösning medium stor bild utflykt fika räkmacka specialare vård människor värdighet Änglakort ängeln i rummet ödetorpet
