Min egna lilla vrå

Ordlös onsdag v 47 ”På väg”

Posted on: november 23, 2011

Im on the road agian..På väg är jag …jag vet vart men inte riktigt  hur jag ska ta mig dit  …och så strular det här på bloggen som sist då jag skulle lägga in bilder…tur att jag inte behöver lägga in  text inunder bilden denna gång då… för det ska ju egentligen vara helt ordlöst..

Fler ordlösa bidrag hittar du här

http://www.inlinkz.com/wpview.php?id=102340

 

OO-logga

10 svar to "Ordlös onsdag v 47 ”På väg”"

Här behöver man nästan krypa fram för att komma någonstans, men på väg är man! Fin bild.

Aj aj – mycket dimma!
Hoppas ni kunde se skyltarna!

Uj uj, vilken dimma. Sikten är riktigt dålig, krypfart i bilen? 😉
Blev ett snyggt foto. 🙂

”Vart tog vägen vägen?” passar här.

Här är det nog bättre att inte vara på väg. Gott att stanna hemma och mysa i soffan istället 🙂 eller surfa runt bland fina bilder, som din 🙂

På vei,i den ertesuppetåken, aj, ,aj… 😦
Håper de kom velberget frem.
Ha en flott onsdag 🙂

Kunde varit taget nu i helgen, för då var det verkligen dimmigt!

Just nu är det jag som behöver peppen och lite klokskap… =0(

Sorgsna Hemikramar

Idag verkar det bli en klar och fin dag, åtminstone i min krokar av Sverige. Dimma är häftigt på bild, men kvittar i verkligheten.

Kram!

Ja, her er du på vei, men hvor.. det er spørsmålet!
Flott bilde!

Lämna en kommentar

Kategorier

Arkiv

Mest klickade

  • Inget

AB blogg american appelpie angordning hästpsykologi Bad gateway bakbunden bitter barnbarn barnbarnen boktips Dagsutflykt Hjo bakad potatis shopping hem och hobby loppis antikt Dikt Dilemma trött curling lat Elvis Shickzal King of rock elände ödesdigert telefonsamtal Eva dahlgren feed flickan som lekte med elden Wienerbröd fotobloggen 4 youre eyes Fototriss ljus fötter jordgubbar vin värmebölja girighet misstänksamhet Gissa temat Hemimamma hep stars himlen kyrkogården clabbe mamma pappa Hsp High sensitiv person karaktärsdrag hästar Rockan importera exportera filer James Blunt magnetarmband jogging träning muskler fett semester Jordgubbsmuffins Klart fix optik Klokord lagar löften arv mål lilla sofie Madonna Madonna Express yourself Michael Jackson MJ MJ RIP musik orosmoln cupcakes pappa pappa tandis rotfyllning Gustav Wasa pocoloco midsommarblommor regn orup release me livet rss pinga rött vitt blått Schickzal sevdabo femkamp grill svin shining light Shoreline Anna Ternheim sinatra lee the corrs bono sinnesrobönen självporträtt skitlag AB bloggen snus mat handla såpa BH Lumene sol brassestol bok bad vätterstranden sommarfrulle jordgubbar sommar gröngräs Sorg håll huvudet högt Spökar energi närvaro pappa Stefan Liv strömavbrott åska tandläkaren fynd semester sol brasestol Techno telefonsamtal telefonångest these boots are made for walking trött jobb sovpass upplösning medium stor bild utflykt fika räkmacka specialare vård människor värdighet Änglakort ängeln i rummet ödetorpet