Min egna lilla vrå

Vem är det som ligger i min säng? Nakenchock!!

Posted on: oktober 10, 2011

jaja det undrade jag då jag igår morse kom hem trött på morgonen och skulle krypa ner i sängen efter en skön varm dusch.

Mannen i huset var barnvakt han åt barnbarna och sov inte hemma…så vem kunde det vara…dottern visste jag var hemma med 2 kompisar för de skulle ha FF och kolla på film…

Trött och lite vimmelkantig smög jag så in i sängkammaren och såg tre upphöjningar under våra täcken…försa tanken som flög genom skallen var att gubben och barnbarna ångrat sig och ville hem till mormor och sova…att de varit ledsna och att de därför gått hem till oss….så jag smyger mig in i mörkret och tänker att de får la knö sig lite…lyfter på täcket mitt och där ligger någon som jag då inte förväntat mig ska ligga där..dotterns ena kompis…något förvånad när hon ser min skepnad i morgonmörkret…jag bara ber snällt om ursäkt och så får hon tillbaka MITT täcke…och så fammlar jag mig ut igen….högen i mitten är min dotter och utanför henne ligger Oskar…..attans vilken tur då att jag inte smög mig in naken som jag brukar för nattlinnet mitt ligger ju under kudden…hahaha då hade det blivit en nakenchock för de små stackars liven…där hade jag väl tur än då…men ibland ska man ju ha turen på sin sida…så nu börjar jag tro att det har vänt, att alla motgångar försvunnit, gått upp i rök och dragit dit pepparn växer och att det äntligen är min tur att ha lite flyt. 🙂

Jag fick således trött och eländig lomma in i dotterns rum leta täcken och kuddvar och krypa ner i hennes säng…men innan jag gjorde det så vred jag om nycklen….för här skulle det sovas…jag han precis somna då någon ryckte i handtaget för att komma in nycklen flög i golvet och en nyckel sattes i och vreds om…där stod gubben …åh förlåt sa han var det du som låst in  dig….då gormar jag nyvaket att va skulle jag annars ligga kolla i vår säng får du se om du hade ktypit ner där? Låt mig nu få somna och lås för guds skull dörren….vilket han således gjorde illa kvickt för annars hade jag nog kastat väckarklockan efter honom….

Sen somnade jag om och sov törnrosa sömn trodde jag då börja det banka iiiiiigen…då var det dottern som ville in….varför låser du jag måste in  i mitt rum!!!! Åter igen blev väckt och var nu tvungen att leta efter nycklen på golvet den som gubben tryckt ut från utsidan då han ville in….Jag måste in nu….vi ska se på filmen som du haft med dig i din väska…hur får man vara så dum att man tar ,med sig min film till jobbet? ja hur dum får man vara egentligen? För inte hinner jag se på film på jobbet….

Jaja filmen hittades och så blev det äntligen frid i huset…jah somnade iotroligt nog om en andra gång och sov ända till tre på eftermiddagen…phu! Det var väl tur eftersom jag skulle gå en natt till…men jag fick byta lakan i alla sängar ….vädra kuddar och tvätta en maskin ….så jag hade då gjort ett helt dagsverke redan innan jag åkte till nästa arbetspass…det kändes ialla fall så …så som jag åkt upp och ner i sängen flera gånger innan jag äntligen kunde sova…

Tror ni att min tur har vänt nu?…Det tror jag …fastän jag lider av sömn brist så tror jag ändå att min tur är kommen….Jag fann mig ju då det låg en liten oväntad sovandes tonåring i min säng…åh vilken tur att…. jag inte va spritt språngande näck som jag brukar….jag tror att jag har en skyddsängel som håller ett vakande öga över mig…så jag ska slippa pinsamheter….eller så var det rena rama turen!!!

8 svar to "Vem är det som ligger i min säng? Nakenchock!!"

Hoppsan, vissa familjemedlemmar har inte samlat pluspoäng hör jag 🙂 Hi hi, ja en nakenchock hade ju varit intressant. Fniss,,,

Kramiz!

Ja OMG tänk om jag vart naken …men nu hade jag tur…
lite tur ska man ha ibland.

kram

Men vilken morgoncirkus! Varför måste maken prompt in i ett låst rum om jag får fråga? Skönt att du ändå kunde somna om!

Ja shit vilken morgon ….gubben trodde dottern hade
låst in sig …och ville störa lite bara.

ja jag somna om som tur var.

hä händer de grejer heheh
kramen

Hehehe jättekul är det hos mig 🙂

Jisses vilken natt och morgon *fnissar*

Hemikram

Just då var det inte så roligt …men nu efteråt kan man inte annat än att skratta….hihihihi!!

Ottokram

Kommentera

Kategorier

Arkiv

Mest klickade

  • Inget

AB blogg american appelpie angordning hästpsykologi Bad gateway bakbunden bitter barnbarn barnbarnen boktips Dagsutflykt Hjo bakad potatis shopping hem och hobby loppis antikt Dikt Dilemma trött curling lat Elvis Shickzal King of rock elände ödesdigert telefonsamtal Eva dahlgren feed flickan som lekte med elden Wienerbröd fotobloggen 4 youre eyes Fototriss ljus fötter jordgubbar vin värmebölja girighet misstänksamhet Gissa temat Hemimamma hep stars himlen kyrkogården clabbe mamma pappa Hsp High sensitiv person karaktärsdrag hästar Rockan importera exportera filer James Blunt magnetarmband jogging träning muskler fett semester Jordgubbsmuffins Klart fix optik Klokord lagar löften arv mål lilla sofie Madonna Madonna Express yourself Michael Jackson MJ MJ RIP musik orosmoln cupcakes pappa pappa tandis rotfyllning Gustav Wasa pocoloco midsommarblommor regn orup release me livet rss pinga rött vitt blått Schickzal sevdabo femkamp grill svin shining light Shoreline Anna Ternheim sinatra lee the corrs bono sinnesrobönen självporträtt skitlag AB bloggen snus mat handla såpa BH Lumene sol brassestol bok bad vätterstranden sommarfrulle jordgubbar sommar gröngräs Sorg håll huvudet högt Spökar energi närvaro pappa Stefan Liv strömavbrott åska tandläkaren fynd semester sol brasestol Techno telefonsamtal telefonångest these boots are made for walking trött jobb sovpass upplösning medium stor bild utflykt fika räkmacka specialare vård människor värdighet Änglakort ängeln i rummet ödetorpet
