Min egna lilla vrå

Analys…reklampaus!!

Posted on: september 9, 2011

Totalt stopp i hjärnan…så kanske att jag snart ska ta ett breake..

Men hänger i ett tag till ändå…men känner så oftare och oftare nuförtiden…samtidigt är bloggen ett sätt för mig att ta igen mig, hämta energi och ett bra sätt att få ur mig saker som jag annars bara hade haft inom mig…ett bra sätt att få tiden att gå lite snabbare…

Men halva dagen har ju redan gått, jag har sovit bort den…

Skönt ändå att vakna utan att ha blivit störd av katterna….och se att solen lyser…härligt!

Dagen idag blir ska jag avsluta med att vara med barnbarnen…dottern ska ut med sitt jobb…så jag ska umgås med det bästa jag har ikväll…det kanske blir till att steka pannkakor… de brukar önska det till kvällsmat…pannkakort är inte fy skam en fredagskväll…ja ni ska se att denna dagen snart oxå passerat…åh det är helg …ledig helg… dagar kommer dagar går…

Ja så sant så sant…

Jag längtar efter sand mellan tårna …lite semester skulle inte vara fel…

SES!

Etiketter:

11 svar to "Analys…reklampaus!!"

ja de små är bra goa ..önskar dig en toppen helg..kram

tack goa klösen detsamma önskar jag dig!

kraaaam

Jag har skrivit ett inlägg som kan vara nyttigt för dig med =0)

Hemikramar goa Otto ♥

Tack …men orkar inte ta tag i det just nu….

kraaaam goa Hemi ❤

Vi verkar vara ett gäng som tappat gnistan, känner exakt likadant. Har inte förmått mig att känna mig hemma i detta forumet, det kanske kommer för jag ska inte sluta blogga, men jag måste hitta lusten, och framför allt kunskapen om hur WP fungerar.

många varma kramar

Hm …man känner sig lite ensam här inne…men man kanske vänjer sig!!

Många kramar tillbaks supergoa Majsan!!

Kikar in och lämnar en liten styrkekram!

Montasami… undrar hur de tänkte där när de anlitade henne för den reklamen… men å andra sidan, man kommer ihåg den 🙂 Aurora och allt, fniss.

Just… därför anlitade de henne…hon är skön och lite flummig…rolig!!
kram olch tack för styrkekramen

Varför vill du att tiden ska gå fort?

Jag har också varit med barnbarnen idag och det har varit en så bra eftermiddag och kväll. Ute i parken i solen i flera timmar och när tjejen frågade när vi måste gå hem, fick hon höra att vi hade all tid i världen. Det tyckte hon var ett toppensvar. Sen åt vi middag på altanen och mörkret föll men vi satt kvar och myste i skenet av ljus. Verkligen härligt!
Godnattkram

Ja det kan man undra…vill bara komma ur det vaccum jag är i…annars behöver inte tiden gå snabbare..men ibland skulle man vilja snabbspola fram liivet lite bara…svärt att förklara nu men ska försöka att förklara då allt är över…de hinder jag stött på ska jag förbi först innan jag kan förtälja nägot.

Jag vet att det kan låta kryptiskt men så är det ..
Att vara med barnbarnen är härligt då går tiden för snabbt…för vi har så roligt

Kraaam

Okej, då förstår jag lite bättre. Ja, tiden går fort med barnbarnen, gårdagen var riktigt bra och de är fortfarande kvar.
Kram

Kommentera

Kategorier

Arkiv

Mest klickade

  • Inget

AB blogg american appelpie angordning hästpsykologi Bad gateway bakbunden bitter barnbarn barnbarnen boktips Dagsutflykt Hjo bakad potatis shopping hem och hobby loppis antikt Dikt Dilemma trött curling lat Elvis Shickzal King of rock elände ödesdigert telefonsamtal Eva dahlgren feed flickan som lekte med elden Wienerbröd fotobloggen 4 youre eyes Fototriss ljus fötter jordgubbar vin värmebölja girighet misstänksamhet Gissa temat Hemimamma hep stars himlen kyrkogården clabbe mamma pappa Hsp High sensitiv person karaktärsdrag hästar Rockan importera exportera filer James Blunt magnetarmband jogging träning muskler fett semester Jordgubbsmuffins Klart fix optik Klokord lagar löften arv mål lilla sofie Madonna Madonna Express yourself Michael Jackson MJ MJ RIP musik orosmoln cupcakes pappa pappa tandis rotfyllning Gustav Wasa pocoloco midsommarblommor regn orup release me livet rss pinga rött vitt blått Schickzal sevdabo femkamp grill svin shining light Shoreline Anna Ternheim sinatra lee the corrs bono sinnesrobönen självporträtt skitlag AB bloggen snus mat handla såpa BH Lumene sol brassestol bok bad vätterstranden sommarfrulle jordgubbar sommar gröngräs Sorg håll huvudet högt Spökar energi närvaro pappa Stefan Liv strömavbrott åska tandläkaren fynd semester sol brasestol Techno telefonsamtal telefonångest these boots are made for walking trött jobb sovpass upplösning medium stor bild utflykt fika räkmacka specialare vård människor värdighet Änglakort ängeln i rummet ödetorpet
