Min egna lilla vrå

Min dag idag

Posted on: maj 22, 2011

Ni som följt min blogg vet att det är det idag och ni vet oxå vad jag firade min förra födelsedag…då jag fyllde jämnt…jag har alltid önskat att få komma till Gotland och min önskan uppfylldes förra året…vilken underbat födelsedag det blev…firade hela dagen på vackra FÅRÖ!! Har ju för övrigt lova att dokumentera denna dag och det är väl så dax ett år efter…lovar…jag ska skriva om FÅRÖ snart.

Idag blir det inget firande med skumpa ialla fall som då…eftersom jag ska jobba en natt till…så jag för nöja mig med att skåla in min födelsedag i kolsyrevatten…men jag är nöjd!!

Köpte mig en blomkvast i fredags då jag var på väg till jobbet…ville muntra upp mig själv lite då jag blivit ett år äldre igen…köpte mig en fin bukett med tre gerbior och krysantemum…men dem hann jag inte få i vas för tankspridda Otto la denm på biltaket och körde iväg…så förargligt då!!!

Så igår då jag kom till jobbet stod där en fin bukett med rosor från min jobbarkompis…hon hade försökt köpa en likadan som jag tappade dan innan men de var slut….men jisses inte behövde hon köpa mig så fina blommor …hon är min bästa jobbarkompis…hon stöttar en lite förvirrad Tant Otto då det behövs..hon är en sann vän!!

Jaha då ska jag fortsätta fira..sitter mest här och hänger trött och glåmig…ska nog ta på mig nu och ta en promenad upp till stallet…fixa lite där och sen ska jag väl äta en födelsedags middag….men hallo önska jag blev bjuden på middag idag…så jag slapp äta räknudlar…men det duger gott åt mig…jag är inte så kräsen av mig…mellan nätter är man inte så allert att man orkar laga en trerättersmeny!

SES!

18 svar to "Min dag idag"

de där ser gott ut ..fin färg 🙂
säger väl grattis här oxå ..
kram på dig vännen

Tack snälla klösen…inget skumpa för mig idag…men det tar jag igen en annan dag…däremot ska jag fira med en calzone…innan jobbpasset..det är jag värd!

Lilla klös om du ser detta …jag klarar inte av att kommentera inne hos dig…krångligt värre…hoppas att jag lär mig det…försökt två olika vägar men det går inte…hur ska jag nu göra …vi får prata genom FB:

Kram

ahah är de krångligt ..jag ska kolla upp de
kram

Ja jag har inre tålamod ….jag som vill kunna kommentera enkelt som förr…men nu är vi inte på samma portal ..

kram

*Ja må du leva, ja må du leva* Ett fyrfaldigt leve för dig!!!

Min mamma fyllde också år idag. Så vi har haft födelsedag här också. Du är alltså precis som hon en trevlig Tvilling.

Stora Grattiskramar! =)

Tack för skönsången nu blir jag nästan lite förlägen…*ler*
Min dag är en bra dag att fylla på…mamma sjöng ”När lillan kom till jorden” för mig varje födelsedag då jag var liten..
Nu är det ingen som sjunger för mig längre… men jag är glad ändå…
Så tack igen för din födelsesång..

varma kramar tebax

funderade ett tag ..vem har jag lagt till som kallar sig min egna lilla vrå ..letade efter tant otto jag ..tänkte va tusan har jag glömt adda henne heheheh ..men här är du ju
kramen

Men klös ..minns du inte mig..*skrattar* nu skojar du väl med mig.
Men va bra då att jag inte förknippas med den där klimakterietanten Otto…för det vill jag ju inte *blink blink* :=

Fyller du år ?

GRATTIS !!!!

Ja Gotland är vackert 😉

Kraaam

Då får jag säga Grattis i efterskott!

♪♫ Ja må hon leva – ja må hon leva…. ♫♫♪

HURRA HURRA HURRA HURRA!

Din krake att blommorna fick för sig att vara kvar på biltaket, men tack och lov för din goa jobbarkompis, vilken härlig vän du har där.

varma kramar

Ja hur kunde de få för sig det?…:)

Sicken otur med blommorna!!! 😐 Men vilken TUR att du har en så go jobbarkompis!!! 😀
GRATTIS från mig, hoppas du fick en bit tårta också?
Kraaaaam.

Nää ingen tårta här ..men pizza och en Marabou 100g chokladkaka fick duga.
Kram 😀

Grattis säger jag också, jag har visst missat det 😦

Sköt om dig // kramar *skriver flyttkort till alla gamla bloggvänner*

Kommentera

Kategorier

Arkiv

AB blogg american appelpie angordning hästpsykologi Bad gateway bakbunden bitter barnbarn barnbarnen boktips Dagsutflykt Hjo bakad potatis shopping hem och hobby loppis antikt Dikt Dilemma trött curling lat Elvis Shickzal King of rock elände ödesdigert telefonsamtal Eva dahlgren feed flickan som lekte med elden Wienerbröd fotobloggen 4 youre eyes Fototriss ljus fötter jordgubbar vin värmebölja girighet misstänksamhet Gissa temat Hemimamma hep stars himlen kyrkogården clabbe mamma pappa Hsp High sensitiv person karaktärsdrag hästar Rockan importera exportera filer James Blunt magnetarmband jogging träning muskler fett semester Jordgubbsmuffins Klart fix optik Klokord lagar löften arv mål lilla sofie Madonna Madonna Express yourself Michael Jackson MJ MJ RIP musik orosmoln cupcakes pappa pappa tandis rotfyllning Gustav Wasa pocoloco midsommarblommor regn orup release me livet rss pinga rött vitt blått Schickzal sevdabo femkamp grill svin shining light Shoreline Anna Ternheim sinatra lee the corrs bono sinnesrobönen självporträtt skitlag AB bloggen snus mat handla såpa BH Lumene sol brassestol bok bad vätterstranden sommarfrulle jordgubbar sommar gröngräs Sorg håll huvudet högt Spökar energi närvaro pappa Stefan Liv strömavbrott åska tandläkaren fynd semester sol brasestol Techno telefonsamtal telefonångest these boots are made for walking trött jobb sovpass upplösning medium stor bild utflykt fika räkmacka specialare vård människor värdighet Änglakort ängeln i rummet ödetorpet
