Min egna lilla vrå

Fototriss…137 Platta

Posted on: maj 22, 2011

Jaha söndag igen …fy sjutton va veckorna rullar på….har varit på min nya blogg knappt en vecka nu…vi som blev utslängda från AB bloggen fick lite panik …kan man lugnt säga..Bloggen stängs sista juni och har du inte flyttat då så kommer du inte åt dina texter. Passa även på att döpa om bloggen..nu håller jag till i Min egna lilla vrå…istället för som innan på Klimakterietantens betraktelser.

Jag flytta direkt jag som är så dålig på datateknik…

Jaha så då är det invigning av fototrissen här inne i min egna lilla vrå…ska försöka mig på veckans tema…Platta

Jaha min första tanke jag kom på var platta hår…hihi jag kan meddela att jag behöver inte använda mig av någon platttång…mitt hår är platt och stripigt ändå nuförtiden …långt, stripigt och ovårdat …

Nästa tanke plattan på sergelstorg…den är häftig men den kan jag ju inte fota idag jag som bor 30 mil därifrån…men den plattan är cool.

Så jag får väl visa min egna platta.. framsidan av vårat hus fick  en ansiktsluftning förra hösten…

Dottern har tävlat lite dressyr med sin Pompe…här är resultatlistan från  hennes första LB:2 i Tranås …namnen hängs upp på   plattor och hon kom precis utanför placering denna gång…förargligt…men vi var så stolta så att hon kom 5: a i sin första dressyrtävling…

 

 

Kapplastavar..fick nr 3 i barnbarnsskaran då han fyllde år förra året…de plattorna kan man bygga höga torn av..kolla själva!

 Så blev min triss denna vecka …den föll då inte platt ned som jag först trodde…får man bara klura lite så brukar det gå bra.

Fler trissar hittar du här:

http://fototriss.blogspot.com/

8 svar to "Fototriss…137 Platta"

Det var väl skönt att det gick att flytta bloggen utan några större problem.
Tycker även ni lyckats bra med er egen ”platta” på den översta bilden.

Ja fast den är inte så vacker som sergels platta. =)

Jättefin triss! Ha en fortsatt fin söndag!

Tackar allra ödmjukast…ha nu en go vecka!!

Ja, det blev ju bra! Bara man klurar lite så brukar man komma på något:-) /Anette

Weeee, jag hittade hit!
Visst var det svårt först att tänka ut något bra på temat platt, men du fick till det du med!

Nja lite oinspirerad var jag allt …men det löste sig ändå…som vanligt!

Kommentera

Kategorier

Arkiv

Mest klickade

  • Inget

AB blogg american appelpie angordning hästpsykologi Bad gateway bakbunden bitter barnbarn barnbarnen boktips Dagsutflykt Hjo bakad potatis shopping hem och hobby loppis antikt Dikt Dilemma trött curling lat Elvis Shickzal King of rock elände ödesdigert telefonsamtal Eva dahlgren feed flickan som lekte med elden Wienerbröd fotobloggen 4 youre eyes Fototriss ljus fötter jordgubbar vin värmebölja girighet misstänksamhet Gissa temat Hemimamma hep stars himlen kyrkogården clabbe mamma pappa Hsp High sensitiv person karaktärsdrag hästar Rockan importera exportera filer James Blunt magnetarmband jogging träning muskler fett semester Jordgubbsmuffins Klart fix optik Klokord lagar löften arv mål lilla sofie Madonna Madonna Express yourself Michael Jackson MJ MJ RIP musik orosmoln cupcakes pappa pappa tandis rotfyllning Gustav Wasa pocoloco midsommarblommor regn orup release me livet rss pinga rött vitt blått Schickzal sevdabo femkamp grill svin shining light Shoreline Anna Ternheim sinatra lee the corrs bono sinnesrobönen självporträtt skitlag AB bloggen snus mat handla såpa BH Lumene sol brassestol bok bad vätterstranden sommarfrulle jordgubbar sommar gröngräs Sorg håll huvudet högt Spökar energi närvaro pappa Stefan Liv strömavbrott åska tandläkaren fynd semester sol brasestol Techno telefonsamtal telefonångest these boots are made for walking trött jobb sovpass upplösning medium stor bild utflykt fika räkmacka specialare vård människor värdighet Änglakort ängeln i rummet ödetorpet
