Min egna lilla vrå

Fototriss 113 …COOL

Posted on: november 7, 2010

Nästa spännande tema i fototriss är dessutom ett tävlingstema…man kan vinna en COOL kompakt videokamera   från den COOLA butiken COOL-stuff…Kolla in bara:

http://www.coolstuff.se/Julklappar 

och kolla in kameran

http://www.coolstuff.se/Kodak-PlaySport-ZX3

Om du vill vara med och tävla så gör som jag en fototriss!!

Bonusbanner

Här är min COOLA triss:

Det är COOLT att ligga på stranden en varm sommardag och pressa, om inte annat är det skönt en varm sommar som vi haft i år att bara vara ledig och slappa…

DSC_0246_redigerad-1.jpg

Det går heller inte av för hackor att bada med hästarna…de behöver oxå svalka sig en varm sommardag….COOLT ..så in i vassen coolt… att sitta där barbacka, känna hästens muskler och värme under sig…det är en cool känsla! .

DSC_6102.JPG

 Det är coolt att vara katt…en katt lever inte efter klockan precis utan gör vad som faller dem in…när de själva vill…vilken tid som helst på dygnet…de är mästare på att leva i nuet och tar vara på varje sekund…de är riktigt COOLA livsnjutare…de lever som om det var sista dagen i livet var dag…COOLT!! 

DSC_6143_redigerad-1.jpg 

Det är COOLT att som jag ha möljighet att vara nära djur …det är en ära att få vara dem nära och att få ha dem dom kompisar!!

COOLT helt enkelt!

Här kan du se fler trissar på veckans tema

http://fototriss.blogspot.com/

 

28 svar to "Fototriss 113 …COOL"

Fina bilder men katten gosigast. Tummen upp.

Hm min katt mamma är gosig och vet hur man ska njuta av livet!!

Vekligt coola bilder! Tumme. 🙂

Verkligt!

Tack….COOLT att du tycker så!! =)

Vilken härlig triss!Hästar är ju coola, men som du säger det finns nog inget coolare än katter 🙂

Nääe inget slår en cool cat…de är sköna djur!!

sandelefanten var riktigt COOL!/ K

Ja den var cool…sandelefanten bara låg där helt COOLT mitt på stranden!! =D

Härlig triss! Misse är underbar!

Underbar bild på katten! De är verkligen perfekta fotoobjekt – när de är stilla.

Men vilka fina bilder! Bilden med hästarna var SOMMAR och kissen var ju bara såå mysig!Ha en fortsatt bra kväll=)

Tack snälla Annica….det är min alldeles egna kisse Tussie…så gosig så!Ha de =)

Riktigt coola bilder :-)Elefanten är urtuff

Riktigt coola bilder.. Katten gillade jag mycket.. hästarnas bad med ryttare en varm dag.. Mmmmmmmmmmmm så coolt:)

Coola bilder, men allra coolast är nog ändå katten 🙂

ja vad säger man …coolt 🙂 du har då alltid så bra trissar ju …kram

Tack snälla klösis för att du tycker mina trissar är bra…så roligt att du tycker den var Coool!Kraaam

Tack tack :-)Lycka till i tävlingen nu!

Tack tack själv=) och lycka till!!

Cool katt – helt i min stil. Min katt Tusse är mitt favoritmotiv förutom humlor bl a. .Anki

Hm mina djur och mina barnbarn är mina favoritmotiv …men fotar ändå det mesta!!Bara jag har inspiration och lust så ser jag motiv överallt!!

Elefanten är helt underbar!

Det är min egna favorit i denna triss!! Han bara låg där! =)

Oj, förlåt! Jag trodde jag kommenterat hos dig!Coola bilder! Rida ut i vattnet är typiskt coolt!Kram!

Förlåtet för alltid Imsy…Coolt att kunna säga förlåt goa Imsy!!Kraaam!

Härliga och coola bilder. Gillar alla tre, men katten blir ändå favoriten.:)Ha det gott!

Kommentera

Kategorier

Arkiv

AB blogg american appelpie angordning hästpsykologi Bad gateway bakbunden bitter barnbarn barnbarnen boktips Dagsutflykt Hjo bakad potatis shopping hem och hobby loppis antikt Dikt Dilemma trött curling lat Elvis Shickzal King of rock elände ödesdigert telefonsamtal Eva dahlgren feed flickan som lekte med elden Wienerbröd fotobloggen 4 youre eyes Fototriss ljus fötter jordgubbar vin värmebölja girighet misstänksamhet Gissa temat Hemimamma hep stars himlen kyrkogården clabbe mamma pappa Hsp High sensitiv person karaktärsdrag hästar Rockan importera exportera filer James Blunt magnetarmband jogging träning muskler fett semester Jordgubbsmuffins Klart fix optik Klokord lagar löften arv mål lilla sofie Madonna Madonna Express yourself Michael Jackson MJ MJ RIP musik orosmoln cupcakes pappa pappa tandis rotfyllning Gustav Wasa pocoloco midsommarblommor regn orup release me livet rss pinga rött vitt blått Schickzal sevdabo femkamp grill svin shining light Shoreline Anna Ternheim sinatra lee the corrs bono sinnesrobönen självporträtt skitlag AB bloggen snus mat handla såpa BH Lumene sol brassestol bok bad vätterstranden sommarfrulle jordgubbar sommar gröngräs Sorg håll huvudet högt Spökar energi närvaro pappa Stefan Liv strömavbrott åska tandläkaren fynd semester sol brasestol Techno telefonsamtal telefonångest these boots are made for walking trött jobb sovpass upplösning medium stor bild utflykt fika räkmacka specialare vård människor värdighet Änglakort ängeln i rummet ödetorpet
