Min egna lilla vrå

Jobb, jobb och åter jobb!!

Posted on: november 2, 2010

Efter tre koppar starkt kaffe är jag redo för dagens upptåg…inget upphetsande …utan samma gamla skitgöra…stallet väntar, dottern har lov och sitter här och glorpå DVD …ibland önskar jag att hon inte skulle säcka ihop totalt då hon är ledig…och ta sig i kragen och överraska sin gamla mor med att görs stallet klart…rida städa sitt rum och låta tanten ta det lugnt…laga mat, skräpa ner och bara låta andra ta vara på vardagssysslorna …så att man kom mer utvilad till nästa arbetspass…ialla fall då man är mellan nätter….

Gnäll, gnat , tjat ja jag vet, att gnälla tjänar inget till…..

okt -10 006_redigerad-1.jpg

Jag gör vad som krävs av mig…inget mer jag är mellan nätter!!

Stallet väntar…..

 

7 svar to "Jobb, jobb och åter jobb!!"

Här med tre natt passere.Så får ja int in mine gne bilder från mapp i bloggen.Men dom gogglede bilderne funkar.Man blir galen mitt repotage om mobbibg är kklart nu.Stor mege jobber kramer styre te dig zoomo

Tumme te korten 🙂

Tack Zoomo jobbigt när det strular…ska läsa om ditt mobbing reportage…ska jobba en natt till bara…sen är jag ledig till fredag….Kram

Jag förstår om du blir trött ibland. Njut av dina lediga dagar sen.Ha det så jättegott i höstmörkret.

Jo jag ska njuta lite nu när jag är ledig….nu ska jag sova först bara…skönt att vara inne idag då det ösregnar och blåser!!Ha en bra onsdag!! =)

samtidigt som stallet är jobbigt i mellanåt ..så är de nog de som ger energi i slutänden ..eller hur otto vännen …ler kram

Så sant som det är sagt….det ger energi som du säger…igentligen är det inte jobbigt utan lite stressigt då man ska jobba att fixa allt i stallet!Kram kompis =)

Kommentera

Kategorier

Arkiv

Mest klickade

  • Inget

AB blogg american appelpie angordning hästpsykologi Bad gateway bakbunden bitter barnbarn barnbarnen boktips Dagsutflykt Hjo bakad potatis shopping hem och hobby loppis antikt Dikt Dilemma trött curling lat Elvis Shickzal King of rock elände ödesdigert telefonsamtal Eva dahlgren feed flickan som lekte med elden Wienerbröd fotobloggen 4 youre eyes Fototriss ljus fötter jordgubbar vin värmebölja girighet misstänksamhet Gissa temat Hemimamma hep stars himlen kyrkogården clabbe mamma pappa Hsp High sensitiv person karaktärsdrag hästar Rockan importera exportera filer James Blunt magnetarmband jogging träning muskler fett semester Jordgubbsmuffins Klart fix optik Klokord lagar löften arv mål lilla sofie Madonna Madonna Express yourself Michael Jackson MJ MJ RIP musik orosmoln cupcakes pappa pappa tandis rotfyllning Gustav Wasa pocoloco midsommarblommor regn orup release me livet rss pinga rött vitt blått Schickzal sevdabo femkamp grill svin shining light Shoreline Anna Ternheim sinatra lee the corrs bono sinnesrobönen självporträtt skitlag AB bloggen snus mat handla såpa BH Lumene sol brassestol bok bad vätterstranden sommarfrulle jordgubbar sommar gröngräs Sorg håll huvudet högt Spökar energi närvaro pappa Stefan Liv strömavbrott åska tandläkaren fynd semester sol brasestol Techno telefonsamtal telefonångest these boots are made for walking trött jobb sovpass upplösning medium stor bild utflykt fika räkmacka specialare vård människor värdighet Änglakort ängeln i rummet ödetorpet
