Min egna lilla vrå

Nyss vaknat!!!

Posted on: juni 5, 2010

Jobbar hela helgen…trä nätter på rad och det är kanonväder jag sover bort…verkligen!

Var på studentdfest igår i Kungsbacka, lillsyrrans äldsta dotter har nu pluggat färdigt…härligt! Så igår vart det en lång dag…gick ju upp vid 06:00 och åkte efter festen direkt och jobba natt…så natten har varit seg det kan jag lova…ibland blir det så här när man jobbar natt men det får man ta och det händer turligtnog inte så ofta. Huvudsaken är att man har roligt!

Studentfester är roligt att gå på …man minns ju själv hur förväntansfull man var då när man hade hela livet framförsig. Lycklig att äntligen pluggat klart och slippa plugget…och få ge sig ut i livet på riktigt.

Student Alexandra-10 027.jpg

Igår var det kanonväder så det blev en riktigt sommrig studentfest, med god mat och trevligt sällskap…vi blev några stycken ändå fast vi bor en bit ifrån…tre av mina syskon var där,  en systerson med familj och min far från vår sida…och andra nära och kära till studenten…

Student Alexandra-10 018.jpg

Student Alexandra-10 026.jpg

Jag som skulle direkt till jobbet fick plocka med mig av alla härligheterna från buffen, i en doggybag för ha nåt att äta på natten…Tack snälla för detKyss

Livet är förrunderligt, varje fas har sin tjusning, jag som precis fyllt femtio tycker att nu börjar livet…lite samma känsla som då man tar första klivet ut i vuxen världen som syster dottern nu gjort då hon pluggat färdigt…samma känsla fast vi är i så olika skeenden i livet.

Livet är verkligen förrunderligt och härligt!!…för det mesta!

Student Alexandra-10 002.jpg

7 svar to "Nyss vaknat!!!"

Då får jag säga godmorgon och hoppas att du är utvilad!!! Hoppas ni hade en kanonfin student!!! Kraaamizar goa Otto-vännen!!!!

Någotsånär utvilad är jag…studentfester är alltid härliga fester att vara på…lyckliga stunder med nära och kära är aldrig fel!Kram fina goa sarahmara!

mumsigt värre ..å så trevlit med firande ..ett minne för livet jag har nyss vaknat jag oxå ..sovit lite middag hehe kram

Hehe då kan du ju jobba natt med mig inatt då, då du är utvilad….skojar bara!Kram vännenHoppas att du kommer ut lite i sommarvärmen..jag ska promenera till stallet …nuuuu!

Jag tycker sååå mycket om dig och dina kommentarer!!! För du är en ärlig människa, du skriver när du känner för det och det känns att du menar det du skriver goaOttovännen!!! kramiz

Tänk vad olika livet är, allt beroende på vart man befinner sig. Huvudsaken är att man tar tillvara på det som ligger framför oss. Alla åldrar har sin tjusning.Men lite sugen på alla godsaker blev jag allt, det knorrade till rejält i magen.stora kramen

Ahh! en massa god mat! Jag som börjar bli hungrig och småsugen…Hemikram!

Kommentera

Kategorier

Arkiv

AB blogg american appelpie angordning hästpsykologi Bad gateway bakbunden bitter barnbarn barnbarnen boktips Dagsutflykt Hjo bakad potatis shopping hem och hobby loppis antikt Dikt Dilemma trött curling lat Elvis Shickzal King of rock elände ödesdigert telefonsamtal Eva dahlgren feed flickan som lekte med elden Wienerbröd fotobloggen 4 youre eyes Fototriss ljus fötter jordgubbar vin värmebölja girighet misstänksamhet Gissa temat Hemimamma hep stars himlen kyrkogården clabbe mamma pappa Hsp High sensitiv person karaktärsdrag hästar Rockan importera exportera filer James Blunt magnetarmband jogging träning muskler fett semester Jordgubbsmuffins Klart fix optik Klokord lagar löften arv mål lilla sofie Madonna Madonna Express yourself Michael Jackson MJ MJ RIP musik orosmoln cupcakes pappa pappa tandis rotfyllning Gustav Wasa pocoloco midsommarblommor regn orup release me livet rss pinga rött vitt blått Schickzal sevdabo femkamp grill svin shining light Shoreline Anna Ternheim sinatra lee the corrs bono sinnesrobönen självporträtt skitlag AB bloggen snus mat handla såpa BH Lumene sol brassestol bok bad vätterstranden sommarfrulle jordgubbar sommar gröngräs Sorg håll huvudet högt Spökar energi närvaro pappa Stefan Liv strömavbrott åska tandläkaren fynd semester sol brasestol Techno telefonsamtal telefonångest these boots are made for walking trött jobb sovpass upplösning medium stor bild utflykt fika räkmacka specialare vård människor värdighet Änglakort ängeln i rummet ödetorpet
