Min egna lilla vrå

Otto är på blixtvisit…

Posted on: maj 25, 2010

Har datorn till låns en stund …efter ett tag på serviceinrättning är datorn åter hemma…

Min alldeles egna laptop är ej införskaffad men jag har ju precis kommit hem och har haft fullt upp med stallet, hästarna och tvätten….

Har ialla fall köpt ett nytt objektiv till min kamera det saknade jag på min resa och skulle kunnat fått en hel del ännu läckrare bilder om jag haft det med….bestämmde att jag snabbt skulle köpa ett innan jag ångrade mig då jag kom hem…så nu idag har jag fotat med mitt nya 55-200 mm objektiv åh jag är nöjd så nöjd…vi kommer att trivas bra jag och min kamera nu då jag ska plåta än mer än innan.

Ingen egen dator alltså men jag är på god väg och hoppas att jag denna vecka har den hemma…

Men jag har ju handlat objektivet och denna lilla mysiga muff….

Gotland maj hästar 132.jpg

Gotland maj hästar 134.jpg

Kan ni gissa va jag ska använda den till då?

Gick en hel dag innan jag slog till…för jag tyckte att den kanske var en lite onödig pryl som jag kanske inte skulle komma att använda ..det tog alltså en hel dag att bestämma mig för denna lilla myskudde men jag slog till för jag insåg att den skulle komma till användning här hemma hos mig….

Jag gillar ju värmande muffar och har ju sedan innan en rattmuff i fårskinn som jag slitit med hälsan…

Ah äntligen har jag fått skriva ett inlägg …det känns befriande att åter få skriva och jag har massor att skriva…om jag nu inte glömmer bort alla ideer jag fyllt skallen med då jag varit frånvarande…men jag har varit närvarande  ”In the real world”

Vänta bara det här är bara början….

Kram alla goa som skrivit kommentarer trots att bloggen varit öde… Tack!!!

6 svar to "Otto är på blixtvisit…"

Heja OTTO, vi minns dig allt!! Låt mig påminna dig om Draken, del 17, som ligger ute… Jag har haft en trubulent tid medan du var borta, både natt och dag så att säga…Hemikramar!!

Oj hoppas att det inget värre varit då och att det fört något positivt med sig.Jag ska börja läsa ….nu!!Ottokram!!

Grattis i efterskott! Hoppas ni hade en givande helg! ; )

Tack snälla, jodå helgen var givande och din ö var fantastiskt vacker…det kändes som om jag kommit hem.. har hittat några smultronställen och Fårö var bara för vackert!!Återkommer med en reseskildring…om Vibaland!!Ottokram till dig!!

Tack Otto. Du behöver bara läsa/lyssna, så stöttar du mig… Jag hoppas att du gillade Draken.Hoppas att du får en riktigt fin dator, nu…Hemikram!!

Då läser jag och lyssnar vidare….och stöttar dig!Draken läste jag och du vet att jag tycker om dina berättelser….hm mobbning inget roligt…jag ska oxå skriva om mobbning snart…du får läsa då.

Kommentera

Kategorier

Arkiv

AB blogg american appelpie angordning hästpsykologi Bad gateway bakbunden bitter barnbarn barnbarnen boktips Dagsutflykt Hjo bakad potatis shopping hem och hobby loppis antikt Dikt Dilemma trött curling lat Elvis Shickzal King of rock elände ödesdigert telefonsamtal Eva dahlgren feed flickan som lekte med elden Wienerbröd fotobloggen 4 youre eyes Fototriss ljus fötter jordgubbar vin värmebölja girighet misstänksamhet Gissa temat Hemimamma hep stars himlen kyrkogården clabbe mamma pappa Hsp High sensitiv person karaktärsdrag hästar Rockan importera exportera filer James Blunt magnetarmband jogging träning muskler fett semester Jordgubbsmuffins Klart fix optik Klokord lagar löften arv mål lilla sofie Madonna Madonna Express yourself Michael Jackson MJ MJ RIP musik orosmoln cupcakes pappa pappa tandis rotfyllning Gustav Wasa pocoloco midsommarblommor regn orup release me livet rss pinga rött vitt blått Schickzal sevdabo femkamp grill svin shining light Shoreline Anna Ternheim sinatra lee the corrs bono sinnesrobönen självporträtt skitlag AB bloggen snus mat handla såpa BH Lumene sol brassestol bok bad vätterstranden sommarfrulle jordgubbar sommar gröngräs Sorg håll huvudet högt Spökar energi närvaro pappa Stefan Liv strömavbrott åska tandläkaren fynd semester sol brasestol Techno telefonsamtal telefonångest these boots are made for walking trött jobb sovpass upplösning medium stor bild utflykt fika räkmacka specialare vård människor värdighet Änglakort ängeln i rummet ödetorpet
