Min egna lilla vrå

Blåkulla

Posted on: april 1, 2010

Är det någon som vill följa med till Blåkulla ?….Jag har en plats ledig på kvasten…

Häxan Otto 006.jpg

12 svar to "Blåkulla"

vi ses där ..jag är modern jag tar dammsugaren 🙂

Ok sväng förbi här så slår vi följe…=)

Tyvärr. Hade passat bra annars. för katten är död, kvasten är trasig och själv är jag knasig.Glad PåskKram

Men du får plats på min kvast ju….=)Kram igen!

Haha, underbart, precis vad jag behövde se just nu, du fick mig att skratta, det tackar jag för.Stor, härlig påsk kram

Åh så bra att man kan roa någon med att bara visa sitt rätta jag….helt naturell och utan smink nästan….för näsan är ju inte min riktiga…men så här känner man sig ibland …som en häxa. Men jag gillar häxor så det så!!Lika stor påsk kram tebax

Ha ha ha ha, dagens glada skratt ;-)JAg ligger hemma o är sjuk så jag är tvungen att hålla mig i från Blåkulla det här året.Ha det kul och hälsa // Tess

Ja jag lovar att hälsa alla från dig vi kommer att sakna dig!!! Kram och Glad Påsk

Jag fäller ut mina vingar… Glad pàsk!!!

Så bra en till med på färden….Påsk-kram till dig

Jag tar också vingarna men vi ses där…Glad påsk!!

Ses då!!Kram på dig lila påskkärring!!

Kommentera

Kategorier

Arkiv

Mest klickade

  • Inget

AB blogg american appelpie angordning hästpsykologi Bad gateway bakbunden bitter barnbarn barnbarnen boktips Dagsutflykt Hjo bakad potatis shopping hem och hobby loppis antikt Dikt Dilemma trött curling lat Elvis Shickzal King of rock elände ödesdigert telefonsamtal Eva dahlgren feed flickan som lekte med elden Wienerbröd fotobloggen 4 youre eyes Fototriss ljus fötter jordgubbar vin värmebölja girighet misstänksamhet Gissa temat Hemimamma hep stars himlen kyrkogården clabbe mamma pappa Hsp High sensitiv person karaktärsdrag hästar Rockan importera exportera filer James Blunt magnetarmband jogging träning muskler fett semester Jordgubbsmuffins Klart fix optik Klokord lagar löften arv mål lilla sofie Madonna Madonna Express yourself Michael Jackson MJ MJ RIP musik orosmoln cupcakes pappa pappa tandis rotfyllning Gustav Wasa pocoloco midsommarblommor regn orup release me livet rss pinga rött vitt blått Schickzal sevdabo femkamp grill svin shining light Shoreline Anna Ternheim sinatra lee the corrs bono sinnesrobönen självporträtt skitlag AB bloggen snus mat handla såpa BH Lumene sol brassestol bok bad vätterstranden sommarfrulle jordgubbar sommar gröngräs Sorg håll huvudet högt Spökar energi närvaro pappa Stefan Liv strömavbrott åska tandläkaren fynd semester sol brasestol Techno telefonsamtal telefonångest these boots are made for walking trött jobb sovpass upplösning medium stor bild utflykt fika räkmacka specialare vård människor värdighet Änglakort ängeln i rummet ödetorpet
