Min egna lilla vrå

Fototriss…Inuti

Posted on: februari 7, 2010

Här är min tolkning på veckans tema…. INUTI

kroppkakor 012.jpg

Apelsin… så gott…vill ha

Apelsin hud…  vill jag däremot inte ha!

kroppkakor 005.jpg

Mumsigt saftigt fruktkött…vill jag dricka varje morgon.

Färskpressad Apelsin

Apelsin hatt en ny trend till våren…

 

kroppkakor 007.jpg

30 svar to "Fototriss…Inuti"

Fiiint! )=0)

Tack snälla Ru =)

Underbart gott med nypressad jus !

Ja visst är det! På sommaren är det gott med Campari i och is. =)

Ah, så GOTT! :-)~Känner plötsligt att jag inte på långa vägar har fått mitt dagliga behov av C-vitamin stillat ännu – undrar bara om jag har nån apelsin i kylen… Kan man pressa en banan…? 🙂

Tack för kommentaren, du kan ju försöka med bananen..geggamojja blir det nog godare att äta den då. Försök med grape eller kiwi kanske…<3 =)

Fin triss. Färskpressad juice är inte dumt.Hatten däremot är jag mera tveksam till. 🙂

Nää gott och c-vitaminrikt… hatten får du om du vill…

har inte ens en press ..borde skaffa ..ååå så gott det ser ut

Åh kära nån då…jag är så lat och vill inte skala apelsinerna och slippa kladdet så jag pressar….har snart slitit ut min press… och så kan man ju blanda i campari om man vill med mycket is. Det är säsong på apelsiner nu och de är ganska billiga…ibland pressar jag 1 grape och en apelsin gottgottigottgott

gott, mums, men dricker man det för ofta tar magen stryk , på mig iaf. kramiz otto

Hm men gott är det… skadligt för tänderna har jag hört men det gäller kanske inte färskpressad utan färdigpressad på tetrapack… däri finns det nog tillsatser som inte är naturliga…ottokram till dig

Ojj! Det var en nyttig tolkning av temat inuti :)Det ser onekligen gott ut.

Gottgottigottgott smaskigt och nyttigt samtidigt… 🙂

Smakfull triss! Jo vi visste att det var en liten ALVA inuti min mage =)

Apelsin är gott men så jobbiga att skala därför pressar vi här hemma =)

En bildserie, väl värt namnet, för triss-temat.:-)

Tack den var given , självskriven =)

Fruktig, fräsch och vitaminrik triss. Härligt!

Tack jag rekommenderar färskpressad juice =)

Gott med bapelsin. Ha det fortsatt gott!

Jodå jag ska försöka hålla mig till måbra spåret i snön…hålla mig på vägen… och köra försiktigt. Ha de gött du me!

Jättefin tolkning av temat inuti! 🙂

Tack! det blev som det blev då jag idag pressade apelsinerna… temat ”inuti” passade bra tyckte jag..=)

Färgen på en appelsin är bara så uppiggande. Fin trisside`

Orange, brandgul sa jag då jag var liten…härlig färg =)

Bra tolkning av temat! Vilken saftig fin apelsin du fått tag i! De jag köpte häromdagen var så torra och tråkiga.

synd att dina var torra…då är de äckliga…mina var fulla av saft och c-vitamin.

Kommentera

Kategorier

Arkiv

AB blogg american appelpie angordning hästpsykologi Bad gateway bakbunden bitter barnbarn barnbarnen boktips Dagsutflykt Hjo bakad potatis shopping hem och hobby loppis antikt Dikt Dilemma trött curling lat Elvis Shickzal King of rock elände ödesdigert telefonsamtal Eva dahlgren feed flickan som lekte med elden Wienerbröd fotobloggen 4 youre eyes Fototriss ljus fötter jordgubbar vin värmebölja girighet misstänksamhet Gissa temat Hemimamma hep stars himlen kyrkogården clabbe mamma pappa Hsp High sensitiv person karaktärsdrag hästar Rockan importera exportera filer James Blunt magnetarmband jogging träning muskler fett semester Jordgubbsmuffins Klart fix optik Klokord lagar löften arv mål lilla sofie Madonna Madonna Express yourself Michael Jackson MJ MJ RIP musik orosmoln cupcakes pappa pappa tandis rotfyllning Gustav Wasa pocoloco midsommarblommor regn orup release me livet rss pinga rött vitt blått Schickzal sevdabo femkamp grill svin shining light Shoreline Anna Ternheim sinatra lee the corrs bono sinnesrobönen självporträtt skitlag AB bloggen snus mat handla såpa BH Lumene sol brassestol bok bad vätterstranden sommarfrulle jordgubbar sommar gröngräs Sorg håll huvudet högt Spökar energi närvaro pappa Stefan Liv strömavbrott åska tandläkaren fynd semester sol brasestol Techno telefonsamtal telefonångest these boots are made for walking trött jobb sovpass upplösning medium stor bild utflykt fika räkmacka specialare vård människor värdighet Änglakort ängeln i rummet ödetorpet
